Silnik
: to jest to co Azjaci potrafi dobrze zrobić :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza
Karoseria
: delikatny lakier ekologiczny, zmora wspolczesnych aut
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
w miarę oszczędny, nie porywa ogromną dynamiką, kreci się dobrze pow. 3 tys. obr.
5,0
Skrzynia biegów
lekko, sprawnie, miodzik !
5,0
Układ jezdny
podobnie jak ford mondeo, choc to zupelnie inna plyta podlogowa, prowadzi sie wybornie
Komfort
5,0
Widoczność
wersja kombi nie nastręcza problemów z widocznością
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, fajne schowki, przyjmne wnetrzne, fotele na dlugie trasy wygodne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
sprawnie, szybko cieplo z nawiewow zima idzie, klima bardzo wydajna
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo wygodnie , tylne fotele rowniez, aczkolwiek w Toyocie wygodniej na tylnej kanapie.
4,0
Wyciszenie
mogło by być lepiej, ponoć w kolejnych generacjach to poprawiono ale też nie najlepiej. Konkurencja potrafi lepiej wyciszyć, choćby dod. uszczelkami drzwiowymi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mamy czasy gdzie na słowo "auta Japońskie" nie zostajemy odesłaniu z kwitkiem od mechanika, elektronika. Częsci jest dużo, choć rynek zamienników nadal wąski. Może to i dobrze, ponieważ oryginal parts to zupelnia inna jakość. W M6 elektronika/elektryka się nie psuje, wiec jedynie pozostaje nam pilnować blach, wszelkie ogniska korozji najszybciej gasić o resztę możemy być spokojni.
4,0
Stosunek jakość/cena
Wtopa koncernu z Hiroszimy zw. ze slabym zabezpieczeniem antykorozyjnym, powoduje, że auto traci na wartości pomimo świetnego całokształtu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
chyba się nie zdarzają jeśli chodzi o jednostki benzynowe, diesle trapia problemy, ale jak sie chce jeździć tanio to w sumie drogo trzeba płacić, więc...tylko benzyna :)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rdza, rdza chrupie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]