Autko ogólnie super ,mam wersję po liftingu i automat, kupiłem ją w Berlinie bo u nas bardzo ciężko kupić automata w wersji Europejskiej .Większość to wersje USA które są co ciekawe sporo tańsze od Europejskich które były produkowane w Japoni a wersja Amerykąńska w USA
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik podobno jeden z najbardziej niezawodnych na rynku i co ważne na łańcuchu rozrządu.
5,0
Skrzynia biegów
Posiadam skrzynię automatyczną 5 biegową i chodzi tak że praktycznie nie czuć kiedy zmienia biegi oraz nie ma zwłoki na naciśnięcie gazu tylko bardzo szybko reaguje
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie bardzo pewne i wytrzymałe na nasze drogi
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra a z tyłu mam czujniki parkowania także pomagają
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu bez zbędnych udziwnień
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chłodzi mocno a wentylacja bardzo dobra
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca sporo
4,0
Wyciszenie
Jak się szybciej jedzie to trochę głośniej ale ogólnie ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na automata to uważam że nie pali dużo ,w mieście ok 10-11 litrów a na autostradzie sprawdziłem 4 osoby i pełny bagażnik 130-140km/h ok.7,6-7,8litra
5,0
Stosunek jakość/cena
Zapłaciłem trochę więcej niż u nas ale autko pełen serwis do końca i 1 właściciel a niestety w Niemczech dobra i pewna Mazda trzyma cenę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Narazie bez usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]