Karoseria
: Bardzo ładne wnętrze i na zewnątrz tez na czasie.I chyba dlatego jeszcze go nie sprzedałem ;-)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: rdza rdza rdza progi podłoga,nadkola,zawieszenie
4,0
Całokształt
Ogólnie dobrze,auto bardzo ładne i wygodne.Dość ekonomiczne jak na 2.0.A teraz minus tylko jeden RDZA!.Podwozie to gnije w oczach dosłownie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bezobsługowy ze tak powiem,oleju nie bierze nic nie wycieka.Przy prędkosci powyżej 120 w aucie robi sie nieznosnie.W poporzednim tdi ku było ciszej,do tego przy jezdzie w 4 to nie ma czym depnąc.Słaby nieco jak na takie duze auto.
5,0
Skrzynia biegów
Ogólnie skrzynia bardzo bobra,biegi czuc kiedy wchodza.Miałem problem z pedałem sprzęgła-popekał w 3 miejscach i mi nie wysprzęglał.Demontaż i spawanie pomogło.A i sprzegło cieżko wchodzi ale to taki urok mazd.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie wytrzymałe,styłu rozkręcił mi sie jeden wahacz regulowany i pukało,po skręceniu ok. i jeszcze jedno co mnie bardzo wkuża to podatnosć na wiatr boczny-normalnie pływa.
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc ok,styłu załozyłem czujniki parkowania i jest duuzo lepiej.
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie powinno byc,jest dobrze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szybko sie nagrzewa a latem przy 35 st. klima niewyrabia a mało tego to mi padła-rozstrzelniła sie 400 zł w plecy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca full wszędzie i po złożeniu foteli jest duuza przestrzeń ładunkowa.
2,0
Wyciszenie
Zaraz po rdzy najwieksza bolączka tego auta.Każde przekroczenie 3,5 tysiaca obrotów powoduje nieprzyjemny chałas.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czesci mozna kupic bez problemu ,duzo jest anglikow i wtedy za grosze mozna sie zaopatrzyc.Narazie nic sie tak nie psuje i oby tak dalej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pedał sprzęgła popękany,poduszka silnika zerwana 30 zl.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 141KM 104kW
[l/100km]