Silnik jest mocny, szczególnie w zakresie obrotów powyżej 3,5 tyś, mocy nie brakuje też poniżej.
Bardzo dobrze dziąła z LPG
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia biegów dziąła poprawnie, jednak mogła bybyć bardziej precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
Sprzegło jest najsłabszym elementem w moim egzemplarzu, działa bardzo ciężko.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki bardzo dobra, do tyłu w wersji kombi bardzo przeciętnie, polecam zainwestować w czujniki parkowania, bo pochylona tylna szyba nie pozwala dobrze ocenić odległości.
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń, plus za nawiewy w podłodze dla tylnego rzędu siedzeń
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca dla pasażerów z tyłu. Fotele przednie wygodne, ale mogłyby trochę lepiej trzymać na boki.
4,0
Wyciszenie
Przy wysokich obrotach i niemieckiej prędkości autostradowej robi się głośno w kabinie, ale w tej klasie samochodów nie wyróżnia się ani na plus ani minus.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
silnik przy jeżdżie na benzynie pali dużo, przy LPG jest dużo lepiej, nie było nieplanowanych wizyt w serwisie, więc koszty utrzymania na bardzo zadowalającym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód godny polecenia!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez okres 2 latach była tylko jedna usterka: czyjnik ABSu - koszt z wymianą 220zł,
!ten samochód jest niezawodny!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 141KM 104kW
[l/100km]