Zawieszenie
: Jest zdecydowanie bardziej miękkie niż się spodziewałem i niż np. najnowszy VW Passat
4,0
Całokształt
Tylko dobrze, bo jest cholernie głośny powyżej 4 tyś. obrotów. Nie kupiłbym raz jeszcze, tylko ze wzgędu na fatalne wyciszenie uprzykrzające dynamiczniejszą jazdę. Szczerze mówiąc mocy też jest jednak trochę mało... A silnik 2,3 166km jest równie glośny, a do tego olejożerny i nie tak trwały podobno. Szkoda.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik bardzo przyjemny ale pod warunkiem spokojnej jazdy, elastyczny, jednak skutecznie odstrasza od dynamicznej jazdy nieznośnym hałasem w kabinie pow 4 tyś. obrotów, mimo że jest moc i można depnąc, to jednak hałas jest niewspółmierny i nieadekwatny do uzyskiwanych efektów. I nie jest to przyjemne brzmienie piłuy tarczowe jak w Hondzie CIVIC VTI, tam też był hałas ale rasowy i przyjemny dla ucha, a w M6 jest tylko hałas. Szkoda, bo te 141 kuców wystarczyło by do dynamicznej jazdy i frajdy z przyspieszenia, ale ten cholerny hałas... I jeszcze jedno, powyżej 140 km/h jakby ciężko się rozpędzał, może to kwestia gazu, ale na benzynie też mogło by być lepiej.
5,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, lekka i miło sprężynuje przy wrzucaniu na luz
5,0
Układ jezdny
jak po szynach, faktycznie tak jak piszą, aż kusi żeby powchodzić w zakręty szybciej niż nakazuje rozsądek
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, nie mogę wymyślić do czego by sie przyczepić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
latem po serwisie klimy i wymianie filtra kabinowego dmucha tak lekko i tak skutecznie, że można by jechać nią na Saharę, bo w Polsce 2 bieg wentylatora wystarczy i to jeszcze na Eco AC, zimą jeszcze nie wiem
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
fantastyczna, jest jasno i przestronnie, jak w salonce, o to chodziło!
2,0
Wyciszenie
pisałem wyżej, fajnie do 3-4 tyś. obrotów, później to jakieś inżynierskie nieporozumienie!! Jeśli nowsza M6 147 KM i 155 KM jest podobnie głośna, to będzie to jedyny powód dla którego nie kupię więcej szóstki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu jest banan na gębie :-) mam dobrą instalację STAG i że tak powiem mogę jeździć bez celu. 10l. gazu na 100 - jadąc i łagodnie i dynamicznie (ale jak pisałem dynamicznie nie polecam). Przy obecnych cenach gazu to 22-24 zł/100km, a i do 20 zł też bym zszedł, gdybym się uparł, ale nie chce mi się upierać :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie dostałby niczego ładniejszego, bardziej niezawodnego i ekonomicznego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie mam uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie mam uwag
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 141KM 104kW
[l/100km]