Silnik
: pszczółka :-) i zawieszenie, wygodne, miękkie i dobrze tłumiące nierówności
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza
4,0
Całokształt
Kawał solidnego auta ale do spokojnej jazdy. Ładnie się prezentuje, dość zgrabne jak na kombi 4,7m. Wygodne i ekonomiczne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Typowy japoński wysokoobrotowiec, podobny co np. H Civic 1.8 VTi. Mówią że 1.8 120KM za słaby, ale ten 2.0 141 też słabiutki, taki żeby się bujać wygodnie 100-120 km/h. To nie jest auto do szaleństw. Bardzo elastyczny.
5,0
Skrzynia biegów
Brakuje szóstego biegu, ale precyzja i przyjemnosc z użytkowania wysoka.
5,0
Układ jezdny
Faktycznie precyzyjny i ładnie wchodzi w zakręty.
Komfort
5,0
Widoczność
bez zarzutu
4,0
Ergonomia
też nieźle, ale do doskonałości brakuje.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Póki co kilma w użytkowaniu i działa fantastycznie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczająca, jest super
2,0
Wyciszenie
Tu jest słabo generalnie. Jeżdżąc spokojnie 2-3 tyś. obrotów jest cicho i przyjemnie. Ale każde \"depnięcie\" w okolice 4-6 tyś. obrotów jest mało przyjemne dla ucha i skutecznie zniechęca do ostrzejszej jazdy. Na piątce cicho do 130 km/h, później nie dobrze.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie wiem, ale jest dobrze, ok 7 litrów w trasie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Te po lifcie, czyli 2005-2007 są przesadnie drogie. Ale w rocznikach 2003-2004 ten stosunek jest bardzo pozytywny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeszcze nie wiem, ale mam nadzieję że w zadbanym egzemplarzu można liczyć na niezawodność typową dla japońców.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 141KM 104kW
[l/100km]