Układ hamulcowy
: Bardzo dobre hamulce z systemem równomiernego rozłożenia siły hamowania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Problemy z wyświetlaczem wielofunkcyjnym
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Dla mnie 2,0 to minimum w tym aucie - kombi. Motor dość elastyczny i w ulicznym gąszczu nie wymaga ciągłej pracy lewarkiem, na autostradzie przydał by się szósty bieg. Silnik pracuje bardzo równo i chętnie wchodzi na obroty
4,0
Skrzynia biegów
Brak szóstki doskwiera na autostradzie. Skrzynia sześciobiegowa zmniejszyła by hałas i i poprawiła ekonomię wersja po liftingu taką posiada.
5,0
Układ jezdny
Auto stworzone do szybkiej jazdy po krętych drogach,. W zakrętach trzyma się pewnie - bez znacznych, niepokojących przechyłów - seryjny EPS też robi swoje. Większy problem, a wręcz wyzwaniem dla kierowcy to parking, auto ma dość małą średnicę skrętu, na wąskich osiedlowych drogach trudno jest się wcisnąć na wolne miejsce parkingowe - ale być może wymaga to przyzyczajenia ze strony prowadzącego
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zarzutu, mimo że to kombi nie czuje się człowiek jak w busie:-)))
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Spodziewałem się, ze w aucie będzie ciszej, przy prędkościach 90 -110 km/h jest OK, ale przy autostradowych rzędu 120 -140 km/h mogło by być trochę ciszej. Jedyną pociechą jest fakt, że zastosowanie wysokiej jakości ogumienia (klasa premium)pomaga zniwelować dźwięki dobiegające z toczących się kół
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dziurawy przewód od układu kierowniczego - czesta usterka w tym modelu
Problemy z wyświetlaczem wielofunkcyjnym
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory brak poważnych usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 141KM 104kW
[l/100km]