Inne
: Japońska precyzja widoczna i odczuwalna na każdym kroku. Niestety blachy wrażliwe na korozję - trzeba dbać i zapobiegać rdzewieniu
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na benzyniaka silnik 2.0 daje dynamikę, która jest wystarczająca zarówno na mieście jak i podczas wyprzedzania na trasie. Lubi być wkręcany na wysokie obroty zgodnie z powiedzeniem ,,kto ma Japońca - kręci do końca!\"
3,0
Skrzynia biegów
Brak 6 biegu odczuwalny poza miastem. No i niestety dość ,,plastikowo\" wchodzące biegi, czyli brak tu miękkiego zmieniania jak ma to miejsce np w Audi
4,0
Układ jezdny
Wersja Sport ma dość sztywne zawieszenie co czyni to auto bezpiecznym i pozwala świetnie trzymać się drogi. Niestety wyboje, dziury to jeżdżenie żyletką po sercu właściciela. Szkoda tak świetnego zawieszenia na nasze drogi:D
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu taka sobie, czasem przydałby się czujnik parkowania, chyba że ktoś ma doświadczenie w jeżdżeniu kombiakami
5,0
Ergonomia
Rewelacja, wszystko w zasięgu ręki, masa schowków i praktycznych rozwiązań
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa jak należy. Silnik szybko się nagrzewa dzięki czemu szybko można ugrzać wnętrze auta
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie znam nikogo komu było u mnie niewygodnie
4,0
Wyciszenie
średnie wyciszenie, wystarczające
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Moja pali 10L LPG na 100 km przy jeździe 60%trasa 40% miasto
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak do tej pory hula wszystko
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak do tej pory hula wszystko
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 141KM 104kW
[l/100km]