Karoseria
: Podobno rdza bierze... Moj ma przejechane prawie 180tys, prawie 10 lat i nawet kropki rdzy nie ma.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Wymiana podświetlenia deski - żaróweczki nietypowe i dość droge (w ASO 40zł/sztuke)
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy i zrywny. LPG odejmuje kilka koników które w jeździe miejskiej są niepotrzebne. Mazda lubi wysokie obroty. Bardzo dobrze współpracuje z instalacja BRC 24.11 (bez lubryfikatora!)
4,0
Skrzynia biegów
Sporadycznie daje się we znaki problem z wrzuceniem wstecznego, po za tym bardzo ładnie chodzi.
4,0
Układ jezdny
Dość podatny na podmuchy wiatru przy dużych prędkościach (od 160km/h).
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybkie odparowanie szyb. Klima daj rade latem przy 5 osobach w aucie - nic dodać nic ująć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca zarówno dla kierowcy jak i pasażerów. Z tyłu wygodnie usiądzie nawet duża osoba. Auto idealne na długie trasy.
2,0
Wyciszenie
Kiepskie wyciszenie samochodu dające się we znaki powyżej 3,5tys obr/sek
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mazda lubi obroty, silnik osiąga swoją moc od 3.5tys.obr. co niestety przekłada się na spalanie. W trasie o ekonomicznej jeździe można mówić do 120-130km/h, powyżej już powoli wir w baku.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cene - strzał w 10! Póki co bez awarii (2 lata mam, z czego rok na LPG). Przestronne i pakowne. Auto dla rodziny i dla osób którzy nie lubią stać w kolejce do mechanika.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MZR 120KM 88kW
[l/100km]