Szału nie ma, jeżeli ktoś lubi "przycisnąć" moze okazać się zbyt mało dynamiczny, do spokojnego przemieszczania się w zupełności wystarczy.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia średnio precyzyjna.
5,0
Układ jezdny
Świetby układ jezdny, samochód przyklejony do drogi, zawieszenie ciche, dobrze wybiera nierówności, na wyższym profilu idealne, na niższym lekko twarde.
Komfort
4,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
Posiadam wersję bez obsługi radia w kierownicy, zdecydowanie uciążliwy mankament.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód większy wewnątrz niż wygląd zewnętrzny by na to wskazywał. Nawet wysokie osoby nie powinny narzekać na ilość miejsca, zarówno z przodu jak i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Wyciszenie przeciętne, przy wyższych obrotach hałas silnika staje się uciążliwy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie OK, przy spokojnej jeżdzie mieszanej bez problemu można zejść do 8l. Na trasie 800km, przy średnich prędkościach rzędu 120-140 spalił 6,5l
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MZR 120KM 88kW
[l/100km]