po 100 tys problem nieustający z dpf, bdrogi i nie do polecenoa servis aso, drogie auto w utrzymaniu, spalanie 9 litrów, po 150 tys kompletny wrak: padła turbina, wtryski, ogólnie silnik zajechany , a ja dbam o przeglądy i po przyjechaniu do domu czekam minutę zanim wyłącze aż się sąsiedzi burzą toco za technologia japońska podobno, ja przepraszam
Wrażenia
5,0
Silnik
dobrze się zbiera ,ale padł szybko
5,0
Skrzynia biegów
dobrze zestopniowana, lekko chodziła
4,0
Układ jezdny
twardy ,ale lubi szybką jazdę
Komfort
4,0
Widoczność
paruje!
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
po ponad 100 tys głośny jak traktor i coraz głośniejszy
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
drogie części, servisy, pali dużo, wrażliwy na wszystko...
1,0
Stosunek jakość/cena
drogie utrzymannie
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
co chwile 1000 zł do doożenia
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
od 120 tys skarbonka
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
[l/100km]