Znajomy wlasciciel warsztatu samochodowego ostrzegal przed japonskimi silnikami diesla i mial racje. Od momentu kupna wymienilem akumulator, alternator, rozrusznik no i teraz to juz przesadzila moja japonka bo dwumasowe kolo zamachowe zaczelo klekotac, sprzeglo odmawia posluszenstwa i skrzynia zaczyna zgrzytac. Za wartosc tych czesci moge sobie kupic drugi samochod. Dodam, ze auto regularnie serwisowane i naprawde ostroznie tym jezdze bo sporo kosztowala. Blacharka i podwozie w oplakanym stanie. Rdza sie sypie jak lupiez. Co roku konserwuje i dalej rdza. Nie wiem...moze trafilem na wadliwy egzemplarz ale unikam tego z daleka na przyszlosc. Mazda podupadla na marce, co nie wymieniam to ma nalepke mitsubishi, czyli w gruncie rzeczy francuski szmelc
Wrażenia
2,0
Silnik
Regularnie serwisowany sypie sie jak babka z piasku
2,0
Skrzynia biegów
dwumas powoli rozklada skrzynie na czynniki pierwsze
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja nie dziala i juz nie zamierzam dokladac to tej kupy zlomu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srenio 5 L/100km
2,0
Stosunek jakość/cena
Bez komentarza normalnie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystkie przyciski dzialaja:)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od momentu kupna wymienilem akumulator, alternator, rozrusznik no i teraz to juz przesadzila moja japonka bo dwumasowe kolo zamachowe zaczelo klekotac, sprzeglo odmawia posluszenstwa i skrzynia zaczyna zgrzytac. Dodam, ze auto regularnie serwisowane i naprawde ostroznie tym jezdze bo sporo kosztowala.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
[l/100km]