Inne
: To że się nie rozleciało całkowicie! Normalnie cud!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Wszędobylska rdza!!!
Silnik
: Zatarty!
Inne
: Turbina, wtryski, pompa wtryskowa, vacu pompa itp.
1,0
Całokształt
Totalny złom! Oczywiście w cudzysłowiu bo jak na złom będzie ktoś chciał oddać to musi się spieszyć! Rdza może być szybsza;)
W aso ceny części i usług to jakiś kosmos!
Vacu pompa 2500zł
Wrażenia
1,0
Silnik
Zatarł się!!! Taka drobnostka. Jak się niedawno dowiedzaiłem spotyka to niemal każdego użytkownika tego auta z wersją silnikową diesla oraz benzynową 2.3 !!!
4,0
Skrzynia biegów
Jak do tąd działa.
4,0
Układ jezdny
Jedyna zaleta tego auta.
Komfort
2,0
Widoczność
Widoczność do tyłu to brak widoczności.
3,0
Ergonomia
Made in japan. Ergonomia przeciętna. Najlepszy jest włącznik spryskiwaczy przednich reflektorów Xenonowych. Brawo przemyślane rozwiązanie! Nocą prawie trzeba zatrzymać auto rzeby spryskać reflektory.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
To jest też jeden z nielicznych atutów tego auta.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mając zwrost powyżej 180cm. Można siedzieć na tylnej kanapie jednocześnie kierując autem.
Auto dla japończyków.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie na poziomie 8 litrów na 100km.
Czyli bez rewelacji. Moje Volvo 2.4D5 Spalało średnio 6,5 litra.
1,0
Stosunek jakość/cena
Szkoda czasu na klikanie w klawiaturę żeby to opisać.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli usterkę wtryskiwaczy oraz Turbiny można nazwać drobiazgiem! Rdza, rdza i jeszce raz rdza!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zatarty silnik. To kpina w takim aucie!
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
[l/100km]