Silnik
: Przyspieszenie, wygoda, przyjemnosc z jazdy. Wszyscy znajomi sa w szoku jak auto potrafi byc przyjemne
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: kolo dwumasowe
Silnik
: turbina
4,0
Całokształt
Jest to z pewnoscia auto godne polecenia oraz nietuzinkowe.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik sprawuje sie bardzo dobrze, trzeba chwilke pojezdzic zanim sie nagrzeje - jakies 4km trzeba zrobic a pozniej juz mozna deptac. Warto po kazdej dluzszej jezdzie dac odpoczac minutkę turbinie na biegu jałowym zanim sie wyłączy silnik.
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
tył - mała szybka - mało widac
Reszta - idealnie
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Odparowywanie szyb itp super.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo duzo miejsca !
4,0
Wyciszenie
slychac ze to diesel. reszta super ;]
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny napraw sa duze - japonka to japonka, lecz czesci maja 3x dluzsza zywotnosc, spalanie ok - nie zbije po kieszeni
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest to najlepiej prowadzace sie auto klasy sredniej
wygodniejsze moze byc tylko volvo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jesli chodzi o drobiazgi nic mi jeszcze nie uleglo uszkodzeniu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trzeba uwazac na turbine - nie gasic silnika zaraz po jezdzie tylko poczekac chwilke.
pada kolo dwumasowe - powyzej okolo 150tys km bedzie juz dawalo po sobie poznc ze jest do wymiany.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 136KM 100kW
[l/100km]