ciekawe auto biorąc pod uwagę jakość/ styl/ utrzymanie/ cena. silnik diesla nawet zrywny i ekonomiczny. padło mi turbo, ale być może był już jego czas. warto zwrócić uwagę na stan tylnych nadkoli(ja mam zabezpieczone od rdzy i założone polskie nadkola plastikowe- nie gąbka- więc nie gnije i nie trzyma wilgoci), warto zrobić solidną konserwację podwozia, dolnych rantów drzwi i tylnych nadkoli.
Wrażenia
4,0
Silnik
padło turbo przy 180 tys km, 1000zł regeneracja, a pozniej wąż id IC mi pekł, ok 100 zł. warto lac dobry ON i dbać o olej, dodatkowo mam założone grubsze podkładki pod wtryski i czyściłem syfon od pompy oleju, lubi się przydkać, tera z słysze leciutko vaccum, przyjdzie pora wymienie. ogólnie jak to nowoczesny diesel potrzebuje troski i kosztów co jakis czas
4,0
Skrzynia biegów
do 160 km/h oki
4,0
Układ jezdny
komfortowo, na zakrętach przy profilu opony 65 trzeba zwolnić
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ac daje rade
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 121KM 89kW
[l/100km]