Jestem posiadaczem tego samochodu bardzo krótko (1 miesiąc), ale ogólnie jestem bardzo zadowolony.
Wrażenia
5,0
Silnik
147 KM to wystarczająca moc jak na ten samochód, wyprzedzanie nie jest jakimkolwiek problemem, nawet z automatyczną skrzynią biegów.
5,0
Skrzynia biegów
Automatyczna skrzynia biegów w połączeniu z tempomatem zapewnia duży komfort jazdy w trasie i co ciekawe, zdecydowanie niższe zużycie paliwa niż jazda "ręczna" na tiptronicu. Bardzo polecam wszystkim automat!
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry, doskonała stabilność na zakrętach, auto wyposażone w systemy stabilizacji i kontroli trakcji (jeszcze nie wypróbowałem ,) )
Komfort
5,0
Widoczność
Komfort jazdy... Po Maździe 626 z 1997 r. w wersji Comfort żadne inne auto nie wydaje mi się TAK komfortowe ;) ale M6 może być. Fotele zdecydowanie za twarde (po M 626) Widoczność dobra aczkolwiek przy cofaniu trzeba bardzo uważać
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, rewelacyjny sposób rozkładania oparcia tylnego siedzenia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest OK, klimatronic działa dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wzorowo jak na tą klasę samochodu
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej. Mam jakąś wersję Sport z trochę za głośnym jak na mój gust wydechem. (Mazda 626 z takim przebiegiem była "bezszmerowa")
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie jestem mile zaskoczony umiarkowanym apetytem na paliwo
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto nie należy do tanich ale jest warte swojej ceny
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po zakupie okazało się, że trzeba wymienić termostat, ale nie było to problemem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak, liczę że M6 przy odpowiednim traktowaniu okaże się godną następczynią mojej M626 (0 (zero) poważnych awarii przez 8 lat użytkowania )
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 147KM 108kW
[l/100km]