Inne
: nic mnie nie zaskoczyło, auto jest dokładnie takie jak się spodziewałem ale mazdy 6 już nie kupię, może następna będzie mazda 6 II???
5,0
Całokształt
super wyposażony samochód za stosunkowo niewielkie pieniądze, trwały. ponoć koroduje podwozie ale ja z tym nie mam problemów. obecnie posiadam już drugą szóstkę, pierwszą straciłem w wypadku. auto dla osób które nie lubią ustawiać się w kolejce do mechanika. wg mnie ważne jest by kupić auto z pewnego źródła- ja obie mazdy kupiłem z pełną dokumentacją i historią serwisową. gdy kupisz pospawany z czterech i pomalowany w garażu to nawet znaczek mazdy nie pomoże.
Wrażenia
4,0
Silnik
Troche głośny na wysokich obrotach, niezła elastyczność, bezobsługowy i bezproblemowy, 150000 i żadnych ubytków oleju
5,0
Skrzynia biegów
bardzo elastyczna, na V-tce można jechać 60 km/h (oczywiście nie mówię o rozpędzaniu pojazdu) jaki i ponad 200 oczywiście
5,0
Układ jezdny
znakomity, o wybieraniu nierówności na polskich drogach nie mogę się wypowiadać bo mieszkam w uk
Komfort
4,0
Widoczność
przód idealnie a tył jak to każdy hatchback...
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu, intuicyjna obsługa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna klima, nic dodać nic ująć
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie ma co komentować, kto siedział w mazdzie ten wie...
4,0
Wyciszenie
słabszy punkt choć nie jest źle, widać znaczną różnicę w wyciszeniu między modelem z 2002 a 2004. znacznie lepsze - widocznie mazda wyciąga wnioski i aplikuje poprawki na bieżąco
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest dobrze ale nie dlatego że auto mało pali tylko dlatego że się nie psuje. zużycie paliwa to ok 10-11 miasto i pomiędzy 7-8 trasa. pewnie moża jechać 90 km/h i zużyć w okolicach 6 ale ja do tego nie mam cierpliwości
5,0
Stosunek jakość/cena
doskonale,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pierwszą 6-stkę kupiłem ze spaloną lambdą, koszt wymiany 200 zł na uniwersalną, w drugiej nie działa Cd, poza tym nie wiem co to usterki