Karoseria
: Ilosć miejsca w środku i kształt nadwozia.
5,0
Całokształt
Piękne auto,robiące na ulicy duże wrażenie.Szybkie i ekonomiczne i.....dla mnie to wystarczy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na wielkosć auta i tą pojemność to jest bardzo dobrze. Dobrze przyspiesza i jest całkiem elastyczny, choc na pewno 2L daje większą frajdę z jazdy
5,0
Skrzynia biegów
Sztywna,dająca się łatwo wyczuć. Krótkie przełożenia pasują idealnie do silnika.
5,0
Układ jezdny
Do tej pory sądziłem że najlepszym zawieszeniem może się poszczycić Peugeot 406, ale teraz mogę z całą pewnoscią stwierdzić ze mazdą jeździ się lepiej ajuż na pewno bardziej bezpiecznie.
Komfort
4,0
Widoczność
Mam hachbacka więc trzeba uważać przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Idealnie.Wszystko pod ręką. Każdy kto wsiada odrazu czuje się jakby tym autem jeździł od lat. Podobne uczucie miałem tylko jak jeździłem Toyotą Cariną.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic z funkcja auto. Ustawiasz temperaturę i nic wiecej cię nie interesuje.Sam dobiera kierunek nawiewu,ustawia dmuchawę. Super!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W tej klasie chyba nie ma sobie równych. Ja mam 185cm i osoba siadająca z tyłu (191cm) nie ma żadnego problemu z zajęciem miejsca.
Do tego duży i ustawny bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Do 4000obr/min jest super, później troche gorzej ale w sumie rzadko trzeba tak wysoko ciągnąc obroty.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na benzynę spalanie ponizej przeciętnej. Serwis tani nie jest ale trzeba zaglądać tam rzadko (przegląd co 20tyś.km)
5,0
Stosunek jakość/cena
Nowe jest drogie ale biorąc pod uwagę standardowe wyposażenie to okazuje się że jest tańsze od podobnie wyposażonej konkurencji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MZR 120KM 88kW
[l/100km]