Zawieszenie
: Bardzo przyjemnie się prowadzi (z wyjątkiem ściągania), wspomaganie optymalne. Ogólnie auto godne polecenia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Korozja na tylnych błotnikach
Układ elektryczny
: Spalony silnik w lampie
Zawieszenie
: Ściąga w prawo
4,0
Całokształt
Bez większych negatywnych uwag. Ogólnie więcej pozytywów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczność przeciętna, 120 KM to niewiele jak na tak duże auto. Silnik dziwnie faluje na wolnych obrotach, ale wskazówka obrotomierza stoi w miejscu. Diagnostyka nic nie wykazała.
4,0
Skrzynia biegów
Bez uwag. Wszystko w jak najlepszym porządku.
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjnie trzyma się drogi. Ściąga w prawo. Geometria sprawdzana 4 razy. Wszystko proste. Auto nie bite.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu beznadziejna widoczność. Szerokie przednie słupki.
5,0
Ergonomia
Bez uwag. Bardzo dobra.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag negatywnych.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prawe kolano ciągle oparte o kokpit i po dłuższej jeździe boli. Siedzisko ciu za krótkie. Mam 180 cm wzrostu.
3,0
Wyciszenie
Mogłoby być ciszej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Często przepalają się żarówki świateł mijania, ale i w tylnych lampach też się to zdarza. Spalił się silnik ustawienia pozysji lewego reflektora.
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogie części, ale na szczęście nic poza serwisem nie musiałem kupować. Sprzedawca (salon Mazdy we Francji) gwarantował 300 tys. przebiegu bez poważnych usterek. Zobaczymy...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silniczek w lewym reflektorze. Korozja!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MZR 120KM 88kW
[l/100km]