Kupiłem mazdę rok temu z przebiegiem 105 tys, niemal od razu wymieniłem olej i rozrząd i byłem pewien że tym autem długo pojeżdżę ale gdy 3 raz robiłem trasę do NL padł mi silnik, korbowód wyrwał dziury po obu stronach silnika, przy okazji uszkodzony został uchwyt półosi i chłodnica. Auto naprawiałem w Holandii w polskim warsztacie, musiałem wymienic chłodnice, półoś, sprzęgło, dwumasę. Niektóre części sprowadzałem z Polski inne kupowałem tam, generalnie w Polsce jest jednak taniej. Koszty części, plus robocizna polskiego warsztatu, potem poprawki w holenderskim serwisie mazdy razem 4 tysiace euro. Nie wiem dlaczego przydarzyła się taka awaria, autko jest fajne i nieźle się nim jeździ ale srogo się na nim zawiodłem i nie mam już do niego zaufania.
3,0
Skrzynia biegów
1 bieg wchodzi ciężko, 2-kę trzeba wrzucać z wyczuciem żeby nie zgrzytało dopiero jak się dobrze rozgrzeje wchodzi ok.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
[l/100km]