Przeniesienie napędu
: TRUDNA ZMIANA BIEGÓW ZWŁASZCZA WYBIERANIE 1 I 2
Inne
: KIEPSKIE OPONY FABRYCZNIE MONTOWANE - DUNLOP
4,0
Całokształt
PRZY NIEZŁEJ SYLWETCE I DOBRYM MOTORZE DROBIAZGI PSUJĄ PRZYJEMNOŚĆ JAZDY.
Wrażenia
5,0
Silnik
ELASTYCZNY, NIEBYWALE CICHA PRACA, DYNAMICZNY
2,0
Skrzynia biegów
CIĘŻKA ZMIANA BIEGÓW ZWŁASZCZA PRZY REDUKOWANIU, PROBLEM Z WYBIERANIEM 1 I 2 BIEGU
3,0
Układ jezdny
DOBRA MANEWROWOŚĆ, DOSKONALE WCHODZI W ZAKRĘTY, DRGANIA NIEWIADOMEGO POCHODZENIA PRZY PRĘDKOŚCI POWYŻEJ 120 KM/H, POWAŻNY KŁOPOT Z OPONAMI, ALE TO WINA PRODUCENTA OPON
Komfort
3,0
Widoczność
OGRANICZONA DO TYŁU POMIMO NIESPOTYKANIE DUŻYCH LUSTEREK BOCZNYCH
4,0
Ergonomia
NISKA JAKOŚĆ MATERIAŁU WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH. PIĘKNE KIEDY NOWE. BEZNADZIEJNE DO UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
SŁABA WENTYLACJA I OGRZEWANIE RZĘDU ŚRODKOWEGO. BEZNADZIEJNIE W PRZYPADKU SIEDZEŃ W CZĘŚCI KOŃCOWEJ
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
WNĘTRZE WYSOKIE ALE MAKSYMALNE ODSUNIĘCIE FOTELA KIEROWCY NIE ZAPEWNIA KOMFORTU JAZDY OSOBIE Z DŁUGIMI NOGAMI. PEŁNE ODSUNIĘCIE FOTELA KIEROWCY WYDATNIE OGRANICZA MIEJSCE PASAŻERA ZA NIM SIEDZĄCEGO.
4,0
Wyciszenie
POJAZD BARDZO CICHY O ILE HAŁASU NIE POWODUJĄ BEZNADZIEJNE OPONY. POZA TYM PRZY OKOŁO 2000 OBR/MIN HAŁASUJĄ - BRZĘCZĄ NIEOKREŚLONE ELEMENTY POD KOKPITEM LUB W KOMORZE SILNIKA
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 143KM 105kW
[l/100km]