Przeniesienie napędu
: dziwigna biegöw nie wracala do göry po wstecznym, wymiana na gwarancji
5,0
Całokształt
Obszerny, ergonomiczny, wygodny (ostatnia wycieczka, 500km, 5 doroslych osöb i mnustwo bagazu, nawet w drugim rzedzie na srodkowym "awaryjnym" nikt nie narzekal. Ladna sylwetka, nie tak jak u konkurencji.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jak na wysokoprerzny, jest cichy. Jezeli akurat nie jest DPF regenerowany to spalanie jest w normie (srednio 6,5 l/100km), bardzo elastyczny, dobrze wspölpracujäcy z 6-biegowä skrzyniä biegöw.
5,0
Skrzynia biegów
Przelorzenia sä optymalne, z precyziä "wchodzä" biegi
5,0
Układ jezdny
Jest komfortowy i zarazem dostatecznie "sztywny" aby troche brawurowo pojezdzic po kretych drogach.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest dobra, a do widocznosci do tylu juz sie przyzwyczailem
5,0
Ergonomia
Jak w kazdej poprzedniej mazdzie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutöw
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Moglo by byc troche lepsze, szczegölnie tylne nadkola
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6,7 l/100km srednio (miasto, autostrada 120-150km/h), przy regeneracji DPF 7-8l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z dziwigniä biegöw (nie powracal do göry po wstecznym), wymiana natychmiastowa na gwarancji
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR-CD 110KM 81kW
[l/100km]