Dosyć głośny na wysokich obrotach ale je lubi i od 3,5 tysięcy w górę ze względu na zmienne fazy rozrządu ma niezłego kopa
4,0
Skrzynia biegów
Już się trochę wyrobiła i chodzi dość twardo, ale czuć że jest solidna, na 6 biegu silnik pracuje elastycznie od 2,5 w górę
5,0
Układ jezdny
Można spokojnie wchodzić paczką w zakręt ale ze względu na dużą masę auta szybciej zużyjemy zawieszenie,ale radość jest!
Generalnie na równej nawierzchni jak przyklejony.
Na dziurach trochę za twarde zawieszenie. Może lepiej na stalowych felgach ale ja mam aluminiowe?
Komfort
3,0
Widoczność
Kamera cofania załatwia wszystko
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Całkiem nieźle choć brakuje termometru pokazującego temperaturę we wnętrzu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wnętrze bardzo funkcjonalne
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 15000 km padł tylny amortyzator.
Awaria podnośnika przedniej szyby
Przepalony bezpiecznik spryskiwacza
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MZR 145KM 107kW
[l/100km]