Inne
: Przesuwne drzwi tylne. Łatwość wysiadania w wąskim garażu i na parkingu. Dobra widoczność. Świetne położenie lewarka zmiany biegów.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdzewieje nadkole tylne i hałas
Inne
: zła i niewłaściwie wykonana instalacja LPG - ale to wina poprzedniego właściciela i jego mechanika dali ciała na całej linii
3,0
Całokształt
Fajny wygląd zewnętrzny. Rdzewieją nadkola mimo że nie bity. Hałas bardzo przeszkadza. Środkowe siedzenie w 2 rzędzie to śmiech na sali w dłuższe trasy nawet szczupła osoba nie będzie zadowolona. Przy siedmiu osobach zapomnij o bagażu chyba że dach. Moja rodzina to 2+3 dzieci i cały czas jedno jedzie w 3 rzędzie wtedy mają miejsce i coś jeszcze się zmieści.
Wrażenia
2,0
Silnik
Wiele hałasu mało efektu
Powyżej 100km/h bardzo hałaśliwy i to zarówno od silnika jak i z zewnątrz. Każdy manewr wyprzedzania trzeba dobrze przemyśleć czy dam radę.
2,0
Skrzynia biegów
5 biegów - brak 6 biegu boli bardzo zwłaszcza poza miastem. W mieście sporo trzeba się namachać. Bardzo krótka jedynka i dwójka zanim się obejrzysz masz już 3. Mało precyzyjna skrzynia.
3,0
Układ jezdny
Podsterowność. Przy hamowaniu auto daje nura do przodu i nie skręca. Po przejechaniu 15 000 km problemów mechanicznych z układem jezdnym nie stwierdziłem.
Komfort
5,0
Widoczność
Wielkie lusterka wsteczne super. B dobra widoczność do przodu. Belki boczne przednie nie zasłaniają przy skręcaniu. Zaskakująca dobra widoczność przez środkowe lusterko.
4,0
Ergonomia
Prawie wszystko w zasięgu ręki. Lewarek zmiany biegu w super miejscu nie trzeba sięgać. Zegary widoczne i czytelne. Radio intuicyjne. Przyciski i pokrętła odpowiedniej wielkości. Jedyny minus gniazdo zapalniczki słabo dostępne trzeba szukać nawet jak wiesz gdzie jest trudno trafić no i brak w 2 rzędzie. W bagażniku trudno się podłączyć jak są bagaże. Jest to duży ból jak się jedzie z dziećmi w trasie ( tablety telefony itp.)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobra wentylacja 1 rząd, trochę gorzej w 2 i całkowita padaczka w 3 rzędzie. Wiem że jest model z regulacją strefy przód i tył to dobre rozwiązanie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasażer przód i tył - super. Ograniczona regulacja 3 rzędu bywa uciążliwa mogła by być chociaż mała możliwość pochylenia siedzenia ale nie ma. Fajny i wygodny sposób wsiadania do 3 rzędu.
2,0
Wyciszenie
Hałas z silnika powyżej 3000 obr. Huczenie z zewnątrz i zawieszenia. Bardzo słabe wyciszenie. Kicha i tyle
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nawet próbując jechać ekonomicznie nie mogłem zejść ze spalaniem poniżej 10 l/100km gazu. Co ciekawe przy szalonej jeździe spalanie nie wzrastało powyżej 12 l. Jakbym nie jeździł to i tak na 34L gazu jadę 300 - 340 km. Eksploatacja od pół roku ok 15 000 km brak awarii więc o kosztach napraw jeszcze nic nie znam.
3,0
Stosunek jakość/cena
W podobnej cenie można kupić Audi 1,8T w kombi i masz większy komfort i osiągi niestety i większe koszty utrzymania naprawy Audi koszmar. Jakość wnętrza ok. Jakość blacharki słaba rdzewieje. Całość bez rewelacji ale też i nie bez nadziejnie trochę rozczarowuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zaczyna rdzewieć nadkole tylne lewe i prawe. Auto bez dzwona oryginał garażowane.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterek brak - Eksploatacja od pół roku ok 15 000 km
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 MZR 115KM 85kW
[l/100km]