Jak dobra żona. Trwały, harmonijny związek, ale z temperamentem. Lubię patrzeć jak z tyłu zostają te opelki i volkswageniki...
Wrażenia
5,0
Silnik
rewelacyjnie elastyczny,cichy pali 9 w mieście 7,5 w trasie. Na hamowni po przebiegu 12tys. zmierzono prawie 130 KM i 171 Nm momentu obrotowego zamiast
fabrycznych 165-czyli jak to w japończyku, a odwrotnie niż u niemiaszków.
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcyjna, miękka, płynna o b. dobrze dobranych przełożeniach
5,0
Układ jezdny
Kolejna rewelacja. Zawieszenie zwarte i sztywne,dość ciche, mogłoby lepiej wybierać nasze nierówności - tylko który samochód to potrafi na naszych drogach?
Komfort
5,0
Widoczność
Nic dodać,nic ująć. To w końcu sedan.
5,0
Ergonomia
Wszystko jak trzeba,bez idiotycznych bajerów dla "wieśniaka"
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fabryczna klima mogłaby być ciut bardziej wydajna jesienią.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakta - o klasę lepiej!!!
5,0
Wyciszenie
Fabryczne Yokohamy były dobre,ale za głośne. Na BF Goodrichach jest o wiele lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Max 10l z klimą w mieście i 7,5 w trasie. Przeglądy w normie, bo i nic się nie dzieje. Mała sieć serwisowa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wszstko ze skórzaną kierownicą NARDI i układem TCS za 65 tys. w ´99 r. to nieżle, choc zawsze mogłoby być taniej...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3 żarówki na 6,5 roku i 1 akumulator. I tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przecież to MAZDA !!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 114KM 84kW
[l/100km]