Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 VI F

rafap, 14 lat temu
Silnik 2.0 TD 90KM 66kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 168 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 323 VI F 2.0 TD 90KM 66kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
4,69
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Sportowe zawieszenie.
5,0
Całokształt
Auto zaskakuje przestronnością, ekonomią użytkowania i układem jezdnym. Części nie są tanie jak przy Volkswagenach, ale przy właściwym użytkowaniu Mazda 323F jest samochodem o bardzo niskiej awaryjności. Mimo, iż często podkreśla się nudną stylistykę tego auta, ja tak nie uważam. Z zadowoleniem zwracam uwagę na fakt,iż na Polskich drogach 323F VI jest tak mało. Czerwona eFka bardziej zwraca uwagę niż Golf, których wszędzie pełno:) GORĄCO POLECAM!
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 90-konnego diesla dynamika jest bardzo dobra. Ale \"start\" jest zbyt ospały. Jednak na 3 biegu odrabia straty:)
4,0
Skrzynia biegów
Ok:)
5,0
Układ jezdny
Tą Mazdą nie ma szans wypaść z drogi. Mega sztywne, sportowe zawieszenie sprzyja dynamicznej jeździe na zakrętach. Auto praktycznie w ogóle się nie przechyla!
Komfort
5,0
Widoczność
SAME PLUSY. Z tyłu duże \"okno\". Kierowca dobrze czuje gdzie \"kończy się\" karoseria:)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bez zarzutu. Wentylacja czy w zimie czy w lecie: super. Nic dodać nic ująć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygoda i przestrzeń dla pasażerów jak na kompakt ponadprzeciętna. Z tyłu miejsca na nogi jest naprawdę dużo. W końcu 323F VI została zbudowana na płycie 626. Tylna kanapa przesuwna, po złożeniu płaska podłoga. REWELACJA!!!
4,0
Wyciszenie
Uszczelki w drzwiach lekko nie szczelne, ale dla mnie i tak rewelacja!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycia paliwa to BAJKA! 2.0 TD to megaoszczędny silnik!
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę starszego o kilka lat Golfa IV można mieć auto, które jest BARDZO SOLIDNE i daje niesamowitą frajdę z jazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami, przy niskich obrotach trzeszczą plastiki deski rozdzielczej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawieszenie jest delikatne i drogie w naprawie. A po naprawie przy uważnej jeździe po polskich drogach będą bardzo trwałe.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 323 VI F