Auto zaskakuje przestronnością, ekonomią użytkowania i układem jezdnym. Części nie są tanie jak przy Volkswagenach, ale przy właściwym użytkowaniu Mazda 323F jest samochodem o bardzo niskiej awaryjności. Mimo, iż często podkreśla się nudną stylistykę tego auta, ja tak nie uważam. Z zadowoleniem zwracam uwagę na fakt,iż na Polskich drogach 323F VI jest tak mało. Czerwona eFka bardziej zwraca uwagę niż Golf, których wszędzie pełno:) GORĄCO POLECAM!
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 90-konnego diesla dynamika jest bardzo dobra. Ale \"start\" jest zbyt ospały. Jednak na 3 biegu odrabia straty:)
4,0
Skrzynia biegów
Ok:)
5,0
Układ jezdny
Tą Mazdą nie ma szans wypaść z drogi. Mega sztywne, sportowe zawieszenie sprzyja dynamicznej jeździe na zakrętach. Auto praktycznie w ogóle się nie przechyla!
Komfort
5,0
Widoczność
SAME PLUSY. Z tyłu duże \"okno\". Kierowca dobrze czuje gdzie \"kończy się\" karoseria:)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bez zarzutu. Wentylacja czy w zimie czy w lecie: super. Nic dodać nic ująć.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygoda i przestrzeń dla pasażerów jak na kompakt ponadprzeciętna. Z tyłu miejsca na nogi jest naprawdę dużo. W końcu 323F VI została zbudowana na płycie 626. Tylna kanapa przesuwna, po złożeniu płaska podłoga. REWELACJA!!!
4,0
Wyciszenie
Uszczelki w drzwiach lekko nie szczelne, ale dla mnie i tak rewelacja!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycia paliwa to BAJKA! 2.0 TD to megaoszczędny silnik!
5,0
Stosunek jakość/cena
Za cenę starszego o kilka lat Golfa IV można mieć auto, które jest BARDZO SOLIDNE i daje niesamowitą frajdę z jazdy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami, przy niskich obrotach trzeszczą plastiki deski rozdzielczej.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawieszenie jest delikatne i drogie w naprawie. A po naprawie przy uważnej jeździe po polskich drogach będą bardzo trwałe.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW
[l/100km]