Silnik ok, odpala bez problemów. Kultura pracy jak w dieslu musi sie rozgrzać i jest ok., ale i tak dużo lepiej niż popowtryskiwacze w WV. Elastyczny i w miarę energiczny, ale to wymaga wyższych obrotów od 2500 zaczyna jakoś jechać. W trasie super, jeżeli chcesz szybko wyskoczyć redukujesz do 4 i pięknie się zbiera. W mieście troszkę gorzej to wygląda. Jak to diesel nie jest zbyt czuły na gaz, jest małe opóźnienie pomiędzy wciśnięciem pedału, a reakcja silnika.
3,0
Skrzynia biegów
A tutaj troszkę się zawiodłem. Nie jest zbyt precyzyjna ale to może ze wzgledu na duzy przebieg mojego egzemplarza. Jednak da się to poprawić poprzez konserwację ukłdu drążka zmiany biegów. Jest on blisko rury wydechowej i troszkę sie zapieka. Ostatnio wyczyściłem te lelmenty i jest dużo lepiej. Ale i tak będę musiał wymienić tulejki przy drążku koszt ok 40zł
4,0
Układ jezdny
Jest przyjemnie i komfortowo. Na sportowe pokonywanie zarętów raczej nie ma co się nastawiać ale nie jest to samochód do tego przeznaczony. A co najważniejsze charakteryzuje sie dużą odpornościa na polskie drogi :)
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko i w karzdą stronę. Wcześniej jeździłem skodą Fabią i tutaj jest dużo lepiej.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Instynktowna obsługa.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest wpożądku ale w zimę troszke trzeba poczekać na ciepłe powietrze z wentylatorów.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu super. Nawet długie trasy nie są problemem. Z tyłu przyznaje że nie wiem nigdy tam nie siedziałem :)
3,0
Wyciszenie
O ile silnik po rozgrzaniu jest do zniesienia to wygłuszeni nadkoli jest fatalne. wystarczy troszke wody i słychać głośne szumy w nadkolach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na samochód o takich gabarytach to super. Miasto 6,5 trasa 5,5
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kompletnie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW
[l/100km]