Silnik
: Klekocze jak traktor, ale jest bardzo elastyczny, niewiele pali i nie chce się popsuć.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: rdza tylnych błotników, wokół przedniej szyby
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Na dzisiejsze czasy jest OK. Wtrysk bezpośredni na pompie (nie common-rail) pamięta pierwszą połowę lat 90, ale ma to swoje plusy gdyż konstrukcja jest raczej bezawaryjna i niewrażliwa na jakość paliwa. Kultura jego pracy przypomina silnik z Ursusa C-330, ale nadrabia to długowiecznością.
3,0
Skrzynia biegów
Piąty bieg baaardzo długi. Różnica pomiędzy 4 i 5 jest ogromna. Ale nie przeszkadza to w jeździe 60kmh na 5.
4,0
Układ jezdny
Z tyłu wielowahacz, zawsze można tam coś poprawić.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna widoczność w każdą stronę.
5,0
Ergonomia
Po japońsku - wszystko tam, gdzie być powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylna kanapa ma regulowane pochylenie oparcia. Można sobie zrobić więcej miejsca kosztem bagażnika.
1,0
Wyciszenie
Tragedia w porównaniu z jakimkowiek autem z silnikiem diesla wyprodukowanym po 2000 roku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Ten model jest zdecydowanie niedoceniany, gdyż przysłonił go model 3. Dzięki temu mozna go kupić po taniości!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemów brak. Ot, czasem żarówka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 101KM 74kW
[l/100km]