silnik 101km dobrze radzi sobie z Mazda, jest może ciut głośny ale za to dobrze przyspiesza i jest zrywny
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia jest dobrze zestrojona i ładnie wchodzą wszystkie biegi, 5 można wrzucić dopiero przy 70-80 km/h gdyż mazda lubi wyższe obroty do zmiany biegów 2-2,5tys
5,0
Układ jezdny
świetnie trzyma się drogi i nie widać jakby miała wypaść z toru jazdy
Komfort
4,0
Widoczność
dobrze spasowane szyby i lusterka, jedynie drobne problemy może sprawiać tylna szyba i lusterko wsteczne gdyż zagłówki przeszkadzają trochę
5,0
Ergonomia
nie można mieć zastrzeżeń do umiejscowienia przycisków i przełączników, jedyny mankament to jeśli ktoś jeździł już z podłokietnikiem to ten w 323f jest dość mały i sprawuje jedynie funkcję schowka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
samochód w mrozy dobrze się rozgrzewa ok 4-5 min i już zaczyna grzać ciepłe powietrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest w brud jednak jest małe co nieco co mnie zaskoczyło na + i minus jednocześnie - otóż miejsca z tyłu jest bardzo dużo i nawet osoba ok 190cm będzie miała dość miejsca na nogi i głowę jednak przeszkadza zbyt wąska kanapa która będzie zapewne utrudniała dalsze podróże no ale cóż nie jest to Mazda 626 czy 6 ;)
4,0
Wyciszenie
w porównaniu z innymi samochodami mogłaby być cichsza szczególnie jak jest zimna i przy większych prędkościach jednak można ją samemu wyciszyć niewielkim kosztem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie w mieście na bardzo krótkich odcinakach (5-10km)w zimę na razie ok 8l trasa ok 6 litrów przy prędkości 120km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
idealny samochód dla młodych oraz dla początkującej rodziny lub też dziadka który nie zamierza dużo spędzać czasu u mechanika :D
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie brak problemów i mam nadzieje że tak pozostanie do końca :D
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic a nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 101KM 74kW
[l/100km]