Za taką cenę takiego auta nie dostaniecie jak mazda 323F. Naprawdę silnik to kawał dobrej roboty. Pali od pierwszego cyklu kręcenia, nie kopci , nie bierze oleju. Bardzo dynamiczny, sylwetka ładna :)
Rda jest jedynym problemem w tych autach.. naprawdę trzeba szukać egzemplarza bez rdzy ale takich chyba nie ma.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 2.0 w dieslu wydaje się być bardzo głośny, ale tylko jak jest zimny :) Moc ma i to fajną tylko pedał musimy przydusić jak to w sportowym dieslu.
5,0
Skrzynia biegów
o problemów, biegi wskakują płynnie.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Heheh w zimie tak grzeje że oczy wysychają i bardzo szybko się nagrzewa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla 4 osób jest pełna swoboda, 5 osób to już naleśniki a karki nawet nie wejdą ;D
3,0
Wyciszenie
No daje przeciętnie przez ten silnik zimny co tak głośno chodzi, no i troszkę słychać silnik jak lecimy powyżej 160
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu zaskakuje mazda z tym silnikiem
min 5,5 w trybie mieszanym i max do 7 w trybie miesznaym :) to chyba wystarczy. Silnik nie bierze oleju, pali jak zegarek
5,0
Stosunek jakość/cena
bez 2 zdań
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 101KM 74kW
[l/100km]