Silnik
: mocny, oszczędny, niezawodny no i ta praca- Nawet najnowsze TDI-ki tak nie potrafią :)
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
wysoka kultura pracy, elastyczny i mocny, świetnie radzi sobie z tą \"budą\"
5,0
Skrzynia biegów
dla mnie doskonała
5,0
Układ jezdny
bardzo dobrze się prowadzi, jest jak przyklejona do drogi, zawieszenie jest twarde- prawie jak sportowe ale to się przydaje, szczególnie jak w samochodzie jest 5 osób
Komfort
4,0
Widoczność
słaba widoczność przez tylną szybę, reszta ok
5,0
Ergonomia
wzór :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
gdybym do niej nie wsiadł to nigdy bym nie zgadł, że jest tyle miejsca
4,0
Wyciszenie
wyciszenie nie jest złe. Jadąc po dołach i innych przeszkodach naszych dróg zawieszenia prawie nie słychać. Co do silnika to nie należy się sugerować tym co pisze większość ludzi. Jest dobrze wyciszony, a hałas bierze się ze ZUŻYTYCH PODUSZEK SILNIKA! W tym modelu są one wyjątkowo mało żywotne, jeżeli samochód jest starszy niż 10 lat (bo młodszych już prawie nie ma)to na pewno są do wymiany mimo, że WYGLĄDAJĄ JAK NOWE. Wiem bo sam wymieniałem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio spala 5.5 - 6, na trasie udało mi się zejść do 5l, natomiast w mieście to różnie w zależności od miasta i natężenia ruchu. Bo nie wierze, że w Warszawie w godzinach szczytu stojąc w korkach spali 6.5 jak to niektórzy piszą. Wtedy 10l to norma
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak już wspominałem, poduszki silnika są mało żywotne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
MADE IN JAPAN. Pytania?
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 101KM 74kW
[l/100km]