Układ hamulcowy
: Jeszcze tak równo biorących hamulców nie widziałem.
5,0
Całokształt
Na tą klasę auta to doskonałość. Wykonanie precyzyjne, nic nie trzeszczy (plastiki) wewnątrz auta. Daje wiele przyjemności z jazdy, a wakacyjny bagaż bez problemu się zmieści. Ładne rodzinne autko.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to poezja. Przyspieszenie po włączeniu się turbiny wgniata w fotel. Daje to przyjemność z jazdy i moc wtedy gdy jej potrzeba.
4,0
Skrzynia biegów
Mogłyby biegi wchodzić trochę lżej.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się rewelacja.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu i na boki super, trochę gorzej do tyłu.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobrze pomyślane wnętrze, wygodne, przestronne i przyjazne kierowcy. Jedyny mankament to podłokietnik zbyt mały, przez to nieużyteczny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko grzeje, lecz podczas burzy parują szyby. Zwiększenie obrotów wentylatora i jest OK.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tę klasę auta to wygoda i sporo miejsca nawet dla 3 osób na tylnym siedzeniu.
4,0
Wyciszenie
Jak na ten silnik to OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 2.0 TDI to nie jest paliwożerny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niczym nie odbiega do niemieckich aut tej klasy, a tańsze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Japońska precyzja.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Japońska precyzja.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 101KM 74kW
[l/100km]