Karoseria
: karoseria nie lubi polskiej solonej zimy- bierze nadkola
5,0
Całokształt
co tu duzo mówic - 100% japończyk czyli ma działać i nie ma dyskusji! Auto ma swoja dusze i da sie polubic ;)
Wrażenia
5,0
Silnik
szybki, zrywny, wbicie dwójki przy 1,5tys i wcisniecie gazu powoduje przy 2-3tys dzieki turbince wcisniecie w fotel, to jest to! szkoda troche ze przyspieszanie <2tys to jedna wielka turbodziura ale jak zlapie obroty od 2,5 do 4,5tys jest super :)
5,0
Skrzynia biegów
zadnych problemow z przełozeniami biegów, dobrze zestopniowana
4,0
Układ jezdny
auto swietnie trzyma sie drogi i prowokuje do szybszej jazdy. minusem jest bardzo duza srednica zawracania ale to przez rozstaw osi.
Komfort
4,0
Widoczność
z przodu i na boki swietnie, do tylu srednio bo niewielka szyba i slupki troche zaslaniaja
5,0
Ergonomia
wszystko tam gdzie powinno byc i tak jak powinno byc
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest OK, ale w zimie mogloby odparowywac szyby szybciej, tzn nawiew jest mocny ale zanim silnik sie rozgrzeje..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mnostwo miejsca, plyta podlogowa 626 robi swoje
3,0
Wyciszenie
auto przecietnie wyciszone, diesel jest dosc glosny, ale w porownaniu do innych diesli- w normie. przy 100km/h mozna jednak normalnie rozmawiac;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 2.0L diesel spalanie bardzo dobre. miasto to jakies 80% mojego baku i lagodna jazda pozwala na zejscie do ok 6-6,2litra (miasto to regularne trasy 10 lub 20km, trasa przewaznie 70-100). przy szybszej jezdzie spokojnie 6,5 litra wciagnie. W zimie miasto-trasa około 6,5litra. Na trasie jadąc dość dynamicznie wystarczy mu 5,5litra.
4,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniadze mozna znalezc cos lepszego, ale za niezawodnosc trzeba zaplacic a to sie zwróci. bardzo dobra inwestycja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto mam od prawie roku, nic sie nie psuje. jedynie z winy kiepskiego paliwa w mrozy przy -24C zamarz i zatkal sie filtr paliwa (50zl). Wszystkie inne wydatki to paliwo i standardowe wymiany. Częsci są niestety drogie, szczególnie oryginalne- np za rozrząd z wymianą 1500zł ale to raz na 90tys wiec da sie przełknąć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 101KM 74kW
[l/100km]