Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 VI F

lami, 16 lat temu
Silnik 2.0 DiTD 101KM 74kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 195 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda 323 VI F 2.0 DiTD 101KM 74kW 2000-2003 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : mocny diesel.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : alternator - szczotki, błąd ABS
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
To moj pierwszy diesel. Co tu duzo pisać turbodziura jest spora ale po jakims czasie nauczylem sie jezdzic tak że wogole tego nie odczuwam. Uczy przewidywać i wczesniej wciskac pedał. Głosny troszke ale jak sie rozgrzeje to cichnie. Pazur pokazuje na trasie przy wyższych prędkościach.
5,0
Skrzynia biegów
Naprawdę super. Zero zastrzeżeń. No może lewarek - odkleiła mi się aluminiowa zaślepka.
4,0
Układ jezdny
Fajnie sztywno ale w granicach rozsądku. Mam wersje Sporty (ponoć sztywniejsza) . Dobrze sie trzyma na zakretach , choc czuc troszkę wagę przodu z powodu Diesla . Padają łączniki stabilizatora - na szczescie jak na razie tylko tyle.
Komfort
4,0
Widoczność
jak to HB , z przodu ok, z tyłu nie ok. Bdb oświetlenie. Światła oświetlają w nocy kawał pobocza. Duży + w porównaniu do civica. Lusterka moglyby byc wieksze.
5,0
Ergonomia
Oprócz głupio umieszczonych włączników świateł przeciwmgielnych wszystko perfekcyjnie. Przesuwna tylna kanapa to duży plus. Fotele twarde ale za to nie męczą na dluższych trasach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zastrzeżeń .
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu w sam raz. No może troche za blisko lewej jakby fortel był. W civicu jednak przestronniej jakby.
3,0
Wyciszenie
Moglo by być lepiej ale tragedii nie ma.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najwiekszy plus tego auta. Niskie spalanie. Komplet rozrządu oryg. + pompa wody - 800 PLN. Raz na 80 kkm. Łączniki stabilizatora - 30 PLN/ szt. (zamienniki)
4,0
Stosunek jakość/cena
Trzyma cenę ale nie tak jak VW czy Honda
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szczotki w alternatorze no ale przy 195 kkm to maja prawo sie skonczyć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak narazie nic (25 kkm)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 101KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 323 VI F 2.0 DiTD 101KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 323 VI F