Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 VI F

Lucky Luke korzeniowski@man.pl, 15 lat temu
Silnik 2.0 DiTD 101KM 74kW
Rok produkcji 2003
Przebieg: 16 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Mazda 323 VI F 2.0 DiTD 101KM 74kW 2000-2003 - Oceń swoje auto
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : ani grama oleju na 15 000 to niezły wynik. nowe ople hondy czy inne biorą 1l na 1000 :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : KOROZJA WSZYSTKIE MAZDY TAK MAJĄ
4,0
Całokształt
Jest nieźle w porównaniu z innymi autami
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma 101 km jak na tą pojemność przydałoby się ciut więcej. Ale może być. Czasem brakuje mocy ale to nie auto wyścigowe :)
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa bardzo precyzyjnie, wzór do naśladowania
4,0
Układ jezdny
jest trochę sztywne dla młodego będzie super ale ja już wyrosłem z tego i mnie zaczyna to wkiurzać :) przyczepność jest super ale kosztem komfortu, czuć każdą dziurkę :)
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu mogło by być lepiej z przodu wystarczająco
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu, żadnych zbędnych przycisków i bajerów :) troszkę przestarzałe wnętrze jak na te czasy. Na długich tarasach siedzenia nie wygodne pow. 300km
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
muszę powiedzieć, że w zimie szybko się nagrzewa i odparowują szyby a nie jak w każdym oplu!!! Jest bardzo dobrze, klima daje rady
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nic nie trzeba więcej, natomiast z tyłu siedzi się wysoko jak w autobusie i brakuje trochę miejsca na nogi. Rekompensuje to tylna kanapa którą można składać i regulować w każdym kierunku lub całą przesunąć jeszcze takiego patentu nie widziałem :) wielki plus
3,0
Wyciszenie
do 120 jest optymalnie ale przy 160-180 radio ciężko zrozumieć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średni przy dojeździe do pracy spala 6,5 l/100 km jak depniesz mocno to 7 nie twoje :) na trasie do Słowacji jakieś 600 km spalił 5,2
5,0
Stosunek jakość/cena
Mazdy są taniutkie w porównaniu z innymi, oczywiście w stosunku do jakości
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto po wypadku w Niemczech! naprawiane w Polsce. Większość napraw były związane z wypadkiem i późniejszymi jego efektów. wymieniłem czujnik ABS u (jeden), dwa łożyska koła z tyłu, tarcze które biły bo zostały skrzywione podczas stłuczki, wszystkie ( 4) łączniki stabilizatora. jak na 160 tyś.to spoko Najważniejsze KOROZJA. podmalowywałem go : podszybie i nadkola z tyłu - podobno mazdy TAK JUŻ MAJĄ
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
POWAŻNYCH NIE MA

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DiTD 101KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 323 VI F