naprawdę udany samochód. Tylko nie sportowy do normalnej jazdy.131km wystarcza
Wrażenia
4,0
Silnik
131 km do w miarę szybkiego przemieszczania sie nie do jazdy sportowej.Silniczek pracuje na pełnym syntetyku 5W-40.Cichy żwawy.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie ale dość cieżko.
5,0
Układ jezdny
Auto na oponkach 195/50/16 dość twarde ale kto kupuje ten model powinien sie z tym liczyć.Mi pasuje.Zwinne auto na trasę i na miasto. Hamulce żyletka.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń.Łatwe parkowanie jedyny minus trzeba uważac na niski zderzak.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń klimka szybko chłodzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca bardzo duzo jak na tej klasy samochód. Napewno wiecej miejsca niz w Volvo v40!!!
Volvo wygrywa tylko bagażnikiem.
4,0
Wyciszenie
Tutaj mogłoby byc lepiej. Przy większych prędkościach silniczek troche slychac.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyna
miasto-ok.10-11
trasa - przy 90 na godz. na komputerze 5,8 z klima 6,4 przy 120 7,5.
Gaz
trasa - ok.9, miasto ok.11-13
4,0
Stosunek jakość/cena
Cenowo droższe od innych 323F ale wygląd i jazda wszystko rekompensuje. jeżeli Mazda 323F to tylko Sportive
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wycieraczki zawleczka sie rozsypała:)
Pozatym ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na szczęście nic poważnego tylko podstawowe wymiany.
Częsci droższe niż dla niemca.np. komplet tarcz i klocków przód tył ok. 800zl.
Niestety pojawia sie rdza na nadkolach.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V Sport 131KM 96kW
[l/100km]