Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 VI F

Kyoushu, 15 lat temu
Silnik 2.0 16V Sport 131KM 96kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 162 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda 323 VI F 2.0 16V Sport 131KM 96kW 2000-2003 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Uklad jezdny. Smialo moze konkurowac z samochodami klase wyzej. W zakretach ciezko Mazde pokonac. Chociaz bardzo duzo zalezy od umiejetnosci.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Chyba najwieksza bolaczka japonczykow. Widac rysy i jest miekka. Na szczescie nie rdzewieje.
Zawieszenie : Tu zdecydowanie wina obarczam nasze drogi.
Silnik : Wina raczej poprzedniego wlasciciela.
4,0
Całokształt
Jesli kogos nie stac na Type R, TS\'a czy inna rasowa sportowke - szczerze polecem Mazde. Bardzo atrakcyjny wyglad, w miare przyzwoite osiagi, kapitalna trakcja. Usterki drobne (nie liczac silnika)i kazdemu wiekowemu autku moga sie przydazyc.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silniczek? Bardzo pozytywne zaskoczenie. Naprawde elastyczny, ale zeby samochodem sie pobawic trzeba zaczac krecic go powyzej 4 tys. obrt./min.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi \"wchodza\" bardzo leciutko. Minus za jej zestopniowanie - 3 tys. obrotow na piatym biegu przy 95km/h? Kto to wymyslil? Inna sprawa,ze gdyby nie takie zestopniowanie,to pewnie z przyspieszaniem byloby krucho.
5,0
Układ jezdny
Kapitalnie! Naprawde. Samochod trzyma sie drogi jak przyklejony (opony Nokian 215/40/R16, obecnie zimowki 195/55/R15). Kola momentalnie reaguja na ruch kierownicy.
Komfort
4,0
Widoczność
Wszystko ok,dopoki nie przyjdzie nam cofac. Moim zdaniem tutaj jest kiepsko. Chyba przez rodzaj nadwozia.
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie - piekna linia. Mimo uplywu lat. Moim zdaniem duzo ladniejsza niz Hondy czy toyoty z tego samego rocznika. Ale to juz kwestia gustu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja dziala bez zarzutu, wiec czemu mam sie o cos przyczepiac?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca i pasazer moga podróżować naprawde wygodnie (nie biorac pod uwage podskokow na wybojach;)). Z tylu jest nieco mniej miejsca,ale osoby sredniego wzrostu nie beda narzekaly.
3,0
Wyciszenie
Moim zdaniem jest nieco glosno. Na pewno ciszej bylo w Peugeocie. Nie chodzi o sam dzwiek silnika,ale halas dobiegajacy z zewnatrz. Tutaj sie nie postarano.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzynka w granicach przyzwoitosci jak na dwulitrowke. W raporcie podam dane LPG,bo przede wszystkim ten rodzaj paliwa uzytkuje. Tu nie ma wiekszych problemow. Wiadomo,ze wszystko zalezy od nogi(do emerytow nie naleze).
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochodzik ze sportowymi aspiracjami (bo sportowy to raczej nie jest) za naprawde przyzwoita cene. Do tego bardzo bogate wyposazenie. Jak chociazby 4xairbag, ABS, TCS i DSC w standardzie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wiem czy narzekac na czesci mazdy czy nasze drogi. Koncowki drazkow przede wszystkim. I moze spalona zarowka:]
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik! Poprzedni wlasciciel musial mu dawac naprawde w kosc. Stary silnik autka musialem po prostu wyrzucic(wystrzelona dziura w bloku!). Na szczescie obecny (przejechane 29 tys. mil i wyciagniety z \"anglika\") sprawuje sie swietnie. Zobaczymy jak bedzie dalej.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V Sport 131KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda 323 VI F