NALEŻY UWAŻAĆ NA POLSKIE PALIWO, MOŻE WARIOWAĆ Z OBROTAMI NA BIEGU JAŁOWYM, AŻ DO ZGAŚNIĘCIA PO WYCZYSZCZENIU UKŁADU PALIWOWEGO KONIEC PROBLEMU;
PPZY ROZRUCHU LEKKIE STUKANNIE ZWAORÓW PO 10 SEKUNDACH CISZA
4,0
Skrzynia biegów
PROBLEMY CZASAMI POJAWIAJĄ SIĘ Z WŁĄCZENIEM WSTECZNEGO, ALE BEZ JAKIEJŚ WIĘKSZEJ SIŁY PO PROSTU PONOWIĆ PRÓBĘ I ZA DRUGIM RAZEM JAK W MASŁO
4,0
Układ jezdny
NA POLSKIE DROGI JEST AUTEM O ZBYT TWARDYM ZAWIESZENIU ALE JEST TO SAMOCHUD O ZACIĘCIU SPORTOWUM WIĘ MUSI BYĆ TWARDO ZAWIESZONY, A NA POLSKIE DROGI NIWE MA SAMOCHODÓW Z DOBRYM ZAWIESZENIEM.
Komfort
4,0
Widoczność
Z PRZODU BARDZO DOBRA, DO TYŁU KORZYSTAĆ Z LUSTEREK, ALE NIE MAM ŻADNYCH PROBLEMÓW MOŻNA SIĘ PRZYZWYCZAIĆ
5,0
Ergonomia
WSZYSTKIE WYŁĄCZNIKI POD RĘKOM WYGODNA JAZDA ZARÓWNO NA KRÓTKICH JAK I DŁUGICH TRASACH;
ZEGARY CZYTELNE A NATĘŻENIE ŚWIATŁA MOŻNA SOBIE REGULOWAĆ.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ZIMĄ BARDZO SZYBKO SIĘ NAGRZEWA I WENTYLACJA DZIAŁA BEZ ZASTRZEŻEŃ.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
DLA CZTERECH OSÓB WYSTARCZY I KAŻDY MA DOŚĆ MIEJSCA NA TAK MAŁE I SPORTOWE AUTKO.
4,0
Wyciszenie
SZUMY PRZY LUSTERKACH BRAK RAMEK,KTÓRY JEST ZALETĄ A NIE WADĄ
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9Litrów po mieście
6,7 w trasie do 110km/h momentami przy wyprzedzaniu mogło byc szybciej
11 litrów w trasie przy prędkości min.110 max 190km/h śred.140km/h
4,0
Stosunek jakość/cena
MNIE KOSZTOWAŁO 21 TYŚ ZŁ TERAZ JEST TAŃSZE POLECAM.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problemy tylko łożyska - twarde zwieszenie - polski drogi; czasami skrzypi podłokietnik przy kierowcy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uwag brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 114KM 84kW
[l/100km]