Auto spisuję się doskonale przy tym silniku można Mazde prowadzić jak rodzinny samochód, ale dzięki swej dynamice 323F zamienia się w auto sportowe
5,0
Skrzynia biegów
Bez awaryjna maszyna - 1 ruszamy i mamy już 50km/h - 2 auto można śmiało bujnąć do 112 bez krztuszenia silnika - 3 to wszyscy widzą mgłę Mazdy 4 - była Mazda 5 nie ma Mazdy - TO BYŁA WERSJA EXTRIM
5,0
Układ jezdny
Tutaj 323F jest w głównej czołówce auto prowadzi się wyśmienicie gdyż ma niskie zawieszenie więc każdy manewr Mazdą nie jest dla pasażerów huśtawką na statku.
Komfort
4,0
Widoczność
323F widoczność jest dobra z każdej strony ,tyle że siedzi się nisko więc nie widać wszystkiego
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
2 minuty j w nawet w silnych mrozach auto będzie ciepłe
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj Mazda ma się czym popisać
5,0
Wyciszenie
cichutka maszyna
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
benzyna na trasie 6L w mieście do 8L ceny przeglądu są zróżnicowane -
4,0
Stosunek jakość/cena
Mazda to już wyższa półka ten model można w Polsce zakupić od 12-18 tysięcy zł
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W środku Mazda ma dużo schowków miejsc na napoje ,a nawet stolik
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK - sorry ja z moim autem nie miałem nie ma usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 114KM 84kW
[l/100km]