auto na tle konkuretow wypada pozytywnie, jedynie wysoka cena i zaporowe cło przyczynily sie do zbyt malej popularyzacji 323F BJ na polskim rynku, inaczej na zachodzie europy.
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik 1.6 16 zaworowy DOHC idealnie sie spisuje po naszyhc polskich, dziurwych dorgach, elestyczne szybko wchodzi na wysokie obroty,
twarde zawieszenie i solidnie dopracowane, na autostradach jak bajka,
Komfort
5,0
Widoczność
widocznosc z przodu i z tylu dokosnala
5,0
Ergonomia
erogonimcze i oszczedne autko ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w rankingu autobild z 2000 roku mazda zajela wysokie miejsce zwiazne z szybkim ogrzewanaime szyby przendiej w zimwoe dni i ogrzewaniem wnetrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mazda w wersji 323F oferuje duzo miejsca dla kierowcy i paszerow z tylu, tylna kanapa moze byc przesuwana w zakresie 16 cm do przodu w tyl
5,0
Wyciszenie
samochod jest dobrze wyciszony, slnik z pod maski mruczy na wysokich obrtoach, przy spokojnej miejskiej jeździe deliktanie :) typowy japonczyk
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie na trasie 6,5 - 7 litrow ekonomiczna jazda, w miescie 8 litrow latem, 9 zima, w cyklu mieszanym 7-8 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
cena : ok. 70 tys za nowy pojazd to torszke za duzo w tamtym okresie czasu. almera czy corolla z podobnymi silnikami znacznie tansze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
323F jest niezawodnym pojazdem marki mazda. Swiadczy o tym chociażby produkcja w rodzimej Japonii. Silnik, karoseria, i inne podzespoly powstaja tylko w kraju kwitnacej wiśni
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16V 98KM 72kW
[l/100km]