Układ hamulcowy
: metalowe przewody hanulcowe lepiej wymienic na nowe zwłaszcza na tyne bębny
Zawieszenie
: Urwane tulejki na wachaczach przednich
5,0
Całokształt
Zadowolony z MADZI. Wygonny fotel kierowcy regulowany w 3 płaszczyznach, pasażera składa sie na stolik, emocje przy obrotach powyżej 3 tys obr/min, wystarczająco dużo miejsca w środku, przy większych prędkościach powyżej 120 trzeba sie pilnować na śliskim bo zawieszenie przechyla się, łatwo parkować, zgrabny wygląd i widoczność ok.
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Czasem trzeba ponownie wcisnąć wsteczny bieg mi przynajmniej czasem zdarza się nie trafic to przez szybką przekładnie chyba.
4,0
Układ jezdny
przy przebiegu 115tysiaków wymienione tulejki na wachaczach przednich, urywaja sie gumy, takie polskie drogi i jeszcze w zimie.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w Zimie trzyma wilgośpo prejechaniu ok 5 km dopiero wicać efekty nadmuchu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak do tej pory czyli od kupna i przejechaniu 5 tyś kaemów wszelakie naprawy i wymiany robine osobiście bez problemów.
4,0
Stosunek jakość/cena
Posiadam z 2000r MAZDZINKĘ 1,5 16V Exclisiv ale widac ze jej czasy swietnosci w stylistyce nie odbiegaja od lat 1995 szare plastiki choć w mojej chromowane klamki, daja uroku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oryginalnie posiadaja przewodu hamulcowe metalowe gdy dalem do konserwacji naruszono uchwyt i zagiecia. Musialem zmienic na miedziane ale tylko tylne przewody. Udało sie bez sciagania baku.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 16V 88KM 65kW
[l/100km]