Najlepszy mój samochód,kupiony jako nówka w salonie w Berlinie,absolutnie niezawodny, nie holowany, bezawaryjny, dziś takich juz nie ma! Wymiana klocków co 90 tyś !
Ale takiej karoserii jak moja/fabrycznej/ nie publikujecie!
To był ala subaru Impreza wlot na masce!Mam zdjęcia- na ulicy ludzie go ogladali, a w WLK. Brytanii-stały tłumy, bo miał jeszcze duzy fabryczny spojler! Kolor-srebrno-złoty metalik i na dodatek miał-niepalna tapicerkę i kierownicę miękka w górnej częsci a twarda w dolnej, przez to była super chwytliwa, dała się wykrecac!
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie naprawiany przez 16 lat!
Jak sprzedawałem , to wolne obroty były w tym samym miejscu, co przy odbiorze nówki w salonie1
5,0
Skrzynia biegów
Choc jezdziły 3 osoby w rodzinie-nie naprawiałem!
5,0
Układ jezdny
Jak czołg na drodze, bo miał przesuniety do przodu srodek cięzkosci i bardzo cięzki silnik diesla z żeliwa! Sam hamował , bez naciskania na pedał hamulca!
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko troche głośny powyżej 120/godz. Ponadto karoca, z tyłu mogłem spac prawie na leżąco!
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super wygodne auto! Wystarczający bagaznik
3,0
Wyciszenie
Trochę za głosny powyzej 120/godz.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Srednie zużycie 4,7 l/100 km narastajaco!
5,0
Stosunek jakość/cena
Bezkonkurencyjny.!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zadne usterki przez 16 lat!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.7 TD 82KM 60kW
[l/100km]