Nic dodać nic ująć.
Chetnie bym się zamienił na wersję sportową "F". wyobrażam sobie jaka to by była jazda.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik pracuje znakomicie, pomimo założenia instalacji gazowej radzi sobie dobrze
5,0
Skrzynia biegów
200 tysięcy km i olej "az za czysty"
4,0
Układ jezdny
dobrze trzyma się drogi (sedan)
Komfort
4,0
Widoczność
nie narzekam
4,0
Ergonomia
ogólnie dobrze, jedynie zmianę oparcia przedniego siedzenia bym poprawił z regulacji skokowej na obracanie pokrętłem
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
mam klimatyzację i nie można narzekać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
więcej miejsca na tylnej kanapie niż za kierownicą (sedan)
4,0
Wyciszenie
dobrze - przy 150 troszke słychac silnik
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy wolnej jeździe (do 100 km/h) i bez mocnego przyspieszania udało mi się zejść do 5,8 l/100 km. Normalnie na trasie 6,5 - 7,5 l/100. W miescie max. 8 l/100
Gaz od 7,5 do 8,5 w cyklu mieszanym.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myslę że dobra (nawet bardzo - za te pieniądze)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Do tej pory jedynie wymieniłem osłonę przegubu półosi i końcówki drążków stabilizacyjnych. No i amotryzatory ale to normalne przy takim przebiegu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]