Silnik
: brał olej - ale byłe wcześniej remontowany
5,0
Całokształt
To jest nie do pomyślenia!!!
Miałem Mazdę 323 sedan 1995r. Przejechałem tym samochodem jako kurier 45000km w ciągu 1,5 roku - połowę w trasie, połowę we Wrocławskich korkach. Jedyne co naprawiałem w tym samochodzie to: klocki i wymiana opon. No i ok. 1l. oleju silnikowego na 1000km. (z beczki litr kosztował mnie 8zł.)
jeździłem, jeździłem i jeździłem... I nic! Nigdy tym samochodem nie byłem u mechanika a nie było to najlepsze auto pod względem stanu technicznego. A klocki wymieniłem sam.
Kupiłem Mazdę od siostry a ona wcześniej od swojego kolegi. znałem więc właściwie całą historię tego auta:
- sprowadzona po dwóch latach użytkowania jako rozbita (tył był mocno uszkodzony.
- inst. gaz. kiedy ja kupiłem miała już 8 a samochód 12 lat.
- kiedy moja siostra nim jeździła uszkodził się poważnie silnik i trzeba było go wyremontować w efekcie tego brał strasznie olej.
Natomiast ja w czasie jego użytkowania miałem komfort o którym marzy każdy kierowca - NIE ODWIEDZIŁEM MECHANIKA W OGÓLE! PÓŁTORA ROKU BEZ MECHANIKA!!!
Na koniec ją rozbiłem i jeszcze dostałem wysokie odszkodowanie - bo to Mazda a naprawy Mazdy są wysoko wyceniane przez rzeczoznawców.
Mój obecny mechanik mówi, że gdyby jeździły same mazdy i toyoty to on by został dekarzem:)
Na koniec tylko dodam, że teraz mam Peugeota 406 który jest autem \"porażką\" i sprzedaję go po to żeby kupić Mazdę 323!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
może rewelacyjnego przyśpieszenia nie miało ale jak wjeżdżałem na parking podziemny to prawie go nie było słychać. Elastyczny.
4,0
Skrzynia biegów
ok
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
no trochę więcej trzeba zapłacić n- ale warto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
klocki i opony - tylko!!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]