Silnik
: Dynamika i elastycznosc na wysokim poziomie (bez instalacji gazowej)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Opis usterki w dziale \"Niezawodnosc (powazne usterki)\"
4,0
Całokształt
Ogolnie samochod potrafi zaskakiwac. Szczegolnie iloscia miejsca, praca skrzyni biegow jak rowniez osiagami (bez instalacji gazowej). Silnik zle znosi gaz i na dluzsza mete raczej nieoplacalna inwestycja, ze wzgledu wlasnie na czeste awarie tego regulator cisnienia w silniku. Dopoki samochod jezdzil tylko na benzynie bylo super, nieliczac ukladu kierowniczego, ktory pozostawia wiele do zyczenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Calkiem przyjemnie. Da sie jezdzic ekonomicznie 2-3tys obrotow ale rowniez ponizej 2tys przyspiesza calkiem przyjemnie. Zle znosi gaz... po 2latach uzytkowania gubi obroty i przyspieszenie sie pogarsza - i to nie jest kwestia regulowania.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia najbardziej pozytywnie mnie zaskoczyla. Biegi wchodza szybko i pewnie. Troche dlugi skok ale da sie to usunac przez zastosowanie short-shiftera. Da sie to zrobic samemu :)
3,0
Układ jezdny
Slabe przenoszenie ruchow kierwonica na kola. Mala dokladnosc ukladu. Ogolnie nie najlepiej, niezbyt pewnie.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra, aczkolwiek niskie osoby maja problemy z wyczuciem odleglosci.
5,0
Ergonomia
Jak to japonczyk. Wszystko po reka. Intuicyjne rozmieszczenie przyciskow
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troche dlugo sie grzeje ale i tak powyzej przecietnej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo duzo miejsca jak na 3drzwiowke. Posadzilem kolege, 184cm wzrostu, za fotelem kierowcy, a sam, 178cm wzrostu, usiadlem za kierownica wygodnie i kolega mial jeszcze luz :)
2,0
Wyciszenie
Silnik b.glosny powyzej 3tys obrotow. Przy 110km/h dzwiek powietrza zaczyna byc uciazliwy. A jak dojdzie do tego wycie powyzej 3tys obrotow, to trzeba podkrecic glosniej radio zeby slyszec.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wszystko zalezy od nogi. Ale ogolnie szalu nie ma. Czesci drogie. Ale bardzo rzadko trzeba cos wymienic. UWAGA DLA UZYTKOWNIKOW GAZU! Przy dlugotrwalym uzytkowaniu tego silnika z gazem, czesto \"wybucha\" takie urzadzenie ktore reguluje cisnienie w silniku. Jest to spowodowane zbyt niskimi obrotami na danym biegu. Zdarzylo mi sie to 2razy za kazdym razem przy redukcji na 2jke przy skrecaniu
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupilem ten samochod bardzo tani w niemczech ale to byla okazja. Jak patrzylem w ogloszenia to biorac pod uwage wszechstronnosc auto, duzo ilosc miejsca zarowna dla pasazerow jak i ladunkowa (po zlozeniu siedzen ogromna) i jakosc wykonania - rewelacja
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciagu 3lat wymienialem tylko zarowki i wycieraczki :)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
UWAGA DLA UZYTKOWNIKOW GAZU! Przy dlugotrwalym uzytkowaniu tego silnika z gazem, czesto \"wybucha\" takie urzadzenie ktore reguluje cisnienie w silniku. Jest to spowodowane zbyt niskimi obrotami na danym biegu. Zdarzylo mi sie to 2razy za kazdym razem przy redukcji na 2jke przy skrecaniu, gdzie normalnie nic by sie nie wydarzylo. Wymiana tego urzadzenia 250zl!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]