Mazda doskonale nadaje się do jazdy miejskiej jak również do dalekich wakacyjnych wypadów. Jeżeli tylko się o nią dba, to na pewno odwdzięczy się długim i bezawaryjnym działaniem
Wrażenia
4,0
Silnik
Po wyregulowaniu wszystko w jak najlepszym porządku.
Wersja 1.3 w zupełności wystarcza. Szybko się nagrzewa i trzyma stałą temperaturę
4,0
Skrzynia biegów
Na pierwszym biegu zdarza się, że szarpie. Wsteczny nie zawsze wchodzi za pierwszym razem. Cała reszta bardzo przyzwoicie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi, lekko wchodzi nawet w ostre zakręty. Hamulce bardzo dobre,układ kierowniczy również.
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Jeśli ktoś lubi japońską surowość, ręcznie otwierane szyby i brak zbędnych bajerów to jest to samochód idealny.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie ok. Trochę sypało kurzem po oczach, ale po wymianie filtra jest spokój.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Teściowie się zmieścili. Przednie fotele w pełni regulowane, miejsca jest bardzo dużo.
4,0
Wyciszenie
Na gładkiej nawierzchni niema co narzekać. Problemy zaczynają się na dziurach - luźne plastiki(zakaz wstępu do Włocławka). Przy prędkości ponad 120 km/h może dokuczać głośna praca silnika i szum opon
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie w nomie, nie powoduje dziur w portfelu. Części eksploatacyjne też nie są drogie, gorzej przy poważniejszych naprawach, ale na razie takowych brak.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za nie duże pieniądze można nabyć rewelacyjny samochód, którym możemy się cieszyć przez długie lata.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak zdechnie akumulator kasuje się pamięć komputera, trzeba odpalić samochód na 10 - 15 min żeby pobrał i zapisał dane ze wszystkich czujników.
Trzeba zadbać o podwozie i zawieszenie - lubi rdzewieć, nie ma dramatu ale konserwacja jest wskazana
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 73KM 54kW
[l/100km]