W porównaniu z poprzednim samochodem (bmw 316i E30) to Mazdzie nie mam nic do zarzucenia... NIebo a ziemia... już nigdy nic innego tylko japoniec.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobry motorek, dobre osiągi, fajne dzwięk, mam zamontowany tłumik koncowy remusa i bardzo fanie brzmi.
4,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna skrzynia biegi wchodzą jak w masełko...
4,0
Układ jezdny
Wygodny na standardowych sprężynach, po zamontowaniu sprotowych -4cm i zamontowaniu 17 calowych felg komfort spadł ale efekt wizualny nie do opisania.
Komfort
4,0
Widoczność
Słaba widocznosc z tyłu ale przy tym aucie nie patrzy się za czesto do tyłu :))
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód bardzo dobrze, tył nie wiem bo nie siedziałem :)
4,0
Wyciszenie
Pow 140 mk/h juz robi się głośno
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma tragedi nastawiałem sie na około 15l na 100 kilometrów a tu mila niespodzianka bo w mieście nie przekracza 11 l/100km, ceny części wbrew pozorom też są całkiem przystępne... kompletny rozrząd to koszt około 500zł + wymiana
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie to jest ok, z tego co wiem to do wymiany mam tlumik srodkowy ale zostawiam to na przyszły rok. Auto ma już swój wiek więc pewnie trzeba bedzie jeszcze pare elementów wymienić.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie brak, martwi mnie troche dymek z wydechu ale mam nadzieje ze to wina zalanego oleju...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i V6 24V 144KM 106kW
[l/100km]