Układ elektryczny
: Stary samochód, kupę elektryki ale wszystko śmiga bez problemów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Karoseria
Inne
4,0
Całokształt
Super samochód ale nie z roczników jakie teraz się sprzedaje. trzeba było kupować te mazdy 7 lat temu. Teraz już prawie wszystkie są zajeżdżone. Moją pewnie z odświeżonym przebiegiem jakiś handlarz sprzeda następnemu jeleniowi jako \"perfekcyjną od pierwszego właściciela z przebiegiem 215 000km\"
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny i żwawy. Lubi wysokie obroty. Nie do zajeżdżenia przy normalnych przebiegach. Mi się udało wykończyć ten silnik ale dlatego, że prawdziwego przebiegu mojej mazdy nie znają nawet najstarsi górale. Ja szacuję że jest to grubo ponad 500 tyś.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ładnie pracuje, długie przełożenia bardzo mi się podobają.
5,0
Układ jezdny
Samochód stworzony do szybkiego pokonywania zakrętów... ale tych w Niemczech a nie na naszych dziurawych drogach:(
Komfort
4,0
Widoczność
Ulicę, znaki i światła na skrzyżowaniu widać.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Brakuje tylko miejsca na kubek.
Bagażnik mały a złożenie siedzeń nic nie pomaga.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje ale mogło by grzać lepiej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Osoby o przeciętnych gabarytach mieszczą się w fotelach.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120km/h szum powietrza zagłusza radio. Powyżej 150km/h żadne radio nie jest w stanie zagłuszyć szumu wiatru.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście spala do 13l, na trasie spada do 9.
Średnio rocznie spalił mi przez 50tyś km: 9,12l LPG + 0,86 Pb = 9,98 l na 100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę nic lepszego raczej nie kupi. Ale i te mazdy już trudno kupić nadające się do jazdy w tej cenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto ma już ma 15 lat i wiele kilometrów nawinęło na koła a z drobiazgów nic się nie sypie. Elektryka bez zarzutów. Jedynie luzy w zawieszeniu czasem się pojawiają.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Było by bez dopóki głowica się nie rozsypała. Ale co się dziwić przy takim przebiegu (około pół miliona) przy okazji mierzone były panewki i cylindry i nie trzeba było naprawiać, tylko głowica do regeneracji i zawory
Poza tym ten silnik musi trochę pociągać sobie oleju, te mazdy już tak mają.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 114KM 84kW
[l/100km]