Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda 323 V F

Damian , 16 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 114KM 84kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 149 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda 323 V F 1.8 i 16V 114KM 84kW 1994-1998 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy : naprwde jest bardzo dobry
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : rzecz eksploatacyjna.....
5,0
Całokształt
juz sie troche napisalem wiec jesli chcesz czytaj wszystko... ja jestem bardzo zadowolony!!!!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
nie wierzcie tym co pisza ze 1,5 jest jak rakieta, jezdzilem nim i jest naprawde poprawny ale bez przesady, daje rade innym autom o tej pojemnosci ale do dynamicznej jazdy nie jest stworzony. Ja posiadam silnik 1,8 i tym da sie juz pojezdzic. ostatnio chcial sie ze mna sciagac golfem TDI i byla kupa smiechu:) redukcja na 3 i naprawde nie ma zartow:)) teraz napewno kupilbym wersje 2,0 bo mowie powaznie ze na dzisiejsze czasy 1,5 to porazka!! Silnik 1,8 jest juz naprawde elastyczny a jezeli chcesz przycisnac to robisz redukcje!! wczesniej posiadalem honde. musze przyznac ze jednak honda wkrecala sie o wiele wyzej i lepiej ciagnela co nie znaczy ze mzada sie zle wkreca ale nie ma juz tego uczucia co bylo w hondzie. Moj silnik nie bierze oleju tak jak jest to wypisywane w roznych opniach, czesto poprostu maja sporo cofniete liczniki. Polecam kupic autko z niemiec od pierwszego wlasciciela tak jak ja to zrobilem z orginalnym przebiegiem i wszystko bedzie OK(nawet warto przeplacic 1000PLN:)!! polecam silniki 1,8 i 2,0 no chyba ze ktos nie jezdzi wogole w trasy....
4,0
Skrzynia biegów
super poza wstecznym jak to w japoncach...:)
4,0
Układ jezdny
twardo!!! amorki lubia siadac... ale poza tym to naprawde solidna i trwala konstrukcja...ale nie dla kazdego, wkoncu zaden dziadek nie kupuje tego auta :)
Komfort
4,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
to nie jakis francuz ze wszystko klekocze... japonskie materialy i wykonanie robia swoje wkoncu wyprodukowana w JAPONI!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak zastrzezen
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mi bardzo odpowiada.... siedzisz jak w prawdziwym japonskim aucie!! innym moze sie to nie podobac bo za nisko itp ale ja sie w takim aucie czuje super nie to co w megance czy avensisie- tragedia!!! jak byscie jechali ciezarowka :) jak dla mnie sporo miejsca
3,0
Wyciszenie
no jest tutaj srednio. bezramkowe drzwi robia swoje ale za to jak wygladaja!!!!!:))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jezdze na LPG (sekwencja- nie montujcie nic innego bo to zabicie madzi!!! smieszy mnie to jak ludzie montuja instalacje po 1000 zł a potem teksty: ze mazdy nie jezdza na gazie- BZDURA!!! ja juz jezdze rok i zadnego problemu nie bylo, lac i jezdzic :) spalanie mieszane LPG to ok 10 l wiadomo mozna i 8-9 ale to juz nie jest jazda. mozna rownie dobrze i z 13 jak sie przycisnie ...:) ale przy normalnej dynamicznej jezdzie okolo 10. beznzyny bedzie wiadomo troche mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
mozesz miec inne mlodsze auto... lub jponski wdziek wykonanie i bezawaryjnosc... WYBIERAJ SAM
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest super - jedynie tylko dmuchawe musialem przesmarowac bo troche piszczala a poza tym nic:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w kocnu wyprodukowany w Japoni

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 114KM 84kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Mazda 323 V F 1.8 i 16V 114KM 84kW
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Mazda 323 V F