Zawieszenie
: co roku do wymiany końcówki drążków, ale wiadomo nasze drogi, a poza tym auto płynie na trasach
5,0
Całokształt
jak na 14 lat zaczyna zjadać nadkola i wyloty wody
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik bardzo dynamiczny jak na 90 koni. Jedynie problem z aparatami zapłonowymi w modelu Z5
5,0
Skrzynia biegów
biegi bardzo ładnie, bez zgrzytania, przekładnie ładniej pracują latem,
5,0
Układ jezdny
prowadzenie bajka, auto płynie
Komfort
5,0
Widoczność
tył dość wysoko, ale lusterka zdają egzamin
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiewy zimą rewelacja, szybciutko nagrzane i odmrożona szyba
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w sportowym aucie spokojnie może jechać 5 osób bez gniecenia się
5,0
Wyciszenie
w aucie cichutko, silnik głośniejszy dopiero po 3000 obrotów
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no i tu problem, bo przy pojemności 1,5 na mieście to smok 10 l zjada, zimą ok 11, na trasie poniżej 7,5-8 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problemy z elektryką (szyby) i oświetleniem pulpitu, często wysiadają żaróweczki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
tylko wymiana sforznia i kompletu sprzęgła. Poważne w silnikach z 5 są problemy z aparatem zapłonowym, podejżewam, że może dlatego auto dużo paliło i miało skłonności do poszarpywania
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 i 16V 88KM 65kW
[l/100km]